Monday, April 20, 2009

otak letih, jiwa pedih, hati sedih..

nampaknye terus-terusan ia berlaku..
aku rasa mcm dah putus urat nak terus jalan..
mata pedih, pinggang ni dah seminggu nyilu..
badan x payah cakapla..
macam nak terbarai sudah..
Allah..
bukan aku merintih cuma sedikit mengeluh..
bukan aku suka nak buat macam tu..
tapi..aku sedih..
aku dah cuba yang terbaik (bagi aku)..
cuba utk menyerap dia jadi sebahagian air dalam badan aku nih..
aku dah cuba!
tapi semakin lama dia semakin lain..
lain bagi aku sikap dia..
mesra dia..semua macam dah hilang..
kenapa?
aku tak minta apa2 pun..
tapi kenapa baru hari ni dia cakap semua tu tak penting bagi dia?
walaupun bagi aku itu penting..
dia tak serupa dulu..
dia lain..
lain sangat..
aku dah penat..
aku rasa nak pancung tangan..
babai..

*dis year b'day very suck!i hate my b'day..no more b'day after dis..no more!

1 comments:

shima said...

bersabarlah dengan ujian allah yerr Dik..