Friday, December 4, 2009

final

dah sampai bulan 12..dan semakin jarang untuk post blog..x ada ap yang menarik untuk di cerita, dikonsi dan sebagainya..

*dan sebagainya*
ayat yang paling popular masa sekolah dulu bila buat karangan..konpem2 ada ayat ni untuk panjang2 kan ayat..hahaha..aku rasa bukan aku sorang yang suka guna perkataan tu kan?hahahha!

banyak lagi sebenarnya ayat2 yang diguna pakai dalam karangan sekolah2 ni dulu..tapi aku tak ingat..sebab aku buat karangan ni dari hati..sebab tu bila time peksa konpem2 aku tak ambik karangan fakta..aku lebih suka karangan mereka-reka dan merapu-rapu nih..i likeeee...heheeehehe..dan sekarang juga aku tengah merapu dalam blog ni..

bukan apa, aku sebenarnya agak tensi..tensi dengan life aku sendiri..bukan tensi sebab orang lain..tapi be serius aku tensiiiiii!!!!! yang tak dapat dibendung lagi..yang mampu aku buat cuma diam..diam dengan berfikir..bukan diam kosong..aku tengah fikir mana aku nak cekau duit nak bayar deposit umah lau konpem aku pindah..mana aku nak setup umah sewa tu lau bos aku sendiri tengah angin puting beliung sekarang ni gara-gara maid dia dah berhenti keja..dia punya stress tu sampai 1 company effect..alhamdulillah ada juga side income yang tak seberapa tu..aku terpaksa la ikat perut lepas ni..hahahaha..kurus2..semakin sewel nampaknya..

dah masuk cerita lain dah..banyak benda aku nak settle bulan ni..serius banyak!dan banyak duit nak pakai..tapi aku lebih pada yang memerlukan..segala kehendak aku sendiri aku tolak tepi dulu..fikir mana yang penting je..takpela..hari ni hari mereka..mungkin satu hari nanti hari aku kan?sapa tau?

*ada sapa-sapa mau ikut berbaring di tengah2 highway?*

notakasut: aku nak beli kasut baru..tapi mungkin terpaksa lupakan dulu..huhuu..saving tu penting..aku ni dahla pengecut!

0 comments: